Bridgestone logo
По-русски | Globālā saite | Sazināties ar mums | 
Bridgestone Baltics SIA

Tiecoties pēc pilnības...

Droši vien atradīsies maz tādu uzņēmumu, kuru radītāji vēl tikai savas darbības rītausmā saskatītu mērķi tik skaidri kā Bridgestone dibinātājs Šodžiro Išibaši (Shojiro Ishibashi). Strauji attīstošās valsts ekonomikas pamudināts, viņš pievērsās riepu tirgus izpētei un 1930. gadā radīja savu pirmo riepu. Drīz vien Išibaši apjauta, ka viņa sapnis ir kļūt par Japānas riepu ražotāju numur viens. Tā 1931. gadā radās kompānija Bridgestone. Šodžiro sasaistīja sava uzņēmuma nosaukumu ar sava vārda variāciju angļu valodā (uzvārds Išibaši tulkojamā nozīmē „akmens tilts” («stone bridge») - Bridgestone). Jau no paša sākuma viņš gatavojās starptautiskai darbībai.

Pateicoties 80 gadus ilgajai pieredzei un progresīvajām japāņu tehnoloģijām Bridgestone šobrīd ieņem pirmo vietu riepu pārdošanā ne tikai Japānas, bet arī starptautiskajā tirgū. Tikai pastāvīgi meklējumi un visjaunākās inovatīvās tehnoloģijas riepu ražošanā, unikāls gumijas savienojums, daudzfunkcionāli protektoru raksti un ļoti augtie kvalitātes standarti ļauj Bridgestone noturēt līdera pozīcijas. Jaunākās tehnoloģijas un pastāvīgais pētnieciskais darbs, ko īsteno kompānijas speciālisti, sniedz iespēju radīt jaunus riepu modeļus un noteikt arvien jaunus standartus ziemas riepām, atbilstošus visaugstākajām patērētāju prasībām.

Bridgestone darbinieku mērķis ir radīt visaugstākās kvalitātes riepas un, domājot par sabiedrības interesēm, Bridgestone ir arī videi draudzīgās riepu sērijas ražotājs. Bridgestone Ecopia sērijas riepas apvieno nepārspējamo stabilitāti un reakciju, ar ārkārtīgi zemu rites pretestību, izcilu degvielas ekonomiju un samazinātu CO2 izmešu līmeni.


Bridgestone
devīze ir
 «Uzticība un Lepnums», tā atspoguļo kompānijas garu un atbildīgo pieeju vislabāko riepu radīšanai!