Augsto tehnoloģiju monospirāles josta nodrošina gan stingrību, gan augsta līmeņa amortizācijas veiktspēju, lai braukšana būtu vienmērīga un ērta.
AUGSTAS STIEPES IZTURĪBAS AUKLA AR AUGSTU CAURLAIDĪBU (HTSPC)
LABĀKA DARBĪBA KOPUMĀ
Tērauda auklas materiāls ir izgatavots no atsevišķiem, ar gumiju izolētiem iekšējiem pavedieniem ar augstu siltumvadītspēju, kas uzlabo siltuma pārnesi un samazina pārsprāgšanas risku. Funkcijas veicina stabilitāti, saķeri, absorbciju un izturību, braucot lielā ātrumā.
MONO SPIRĀLVEIDA (MS) JOSTA
VĒSĀKA BRAUKŠANA, LIELĀKA STABILITĀTE
Viegli un izturīgi pavedieni, kas iestrādāti pa visu riepas apkārtmēru, lai nodrošinātu vienmērīgu saķeri. Tas veicina augstu veiktspēju, samazinot svaru, uzlabojot saķeri, rotācijas stabilitāti, veiktspēju lielā ātrumā un amortizācijas efektu.
SILICA RICH EX PRIEKŠĒJAI RIEPAI
DROŠĀKA PRIEKŠĒJĀS RIEPAS SAĶERE
Veiktspēja slapjos apstākļos ir uzlabota, ievērojami palielinot silīcija dioksīda daudzumu, salīdzinot ar parasto SILICA RICH savienojumu.
RC POLIMĒRS
PĀRLIECINĀTĀKA SAĶERE AR CEĻU
RC Polimēru tehnoloģija optimizē silīcija dioksīda sadalījumu gumijas sastāvā un uzlabo protektora elastību, nodrošinot labāku saķeres spēju ar ceļa virsmu gan karstā, gan aukstā laikā. Samazinot molekulāro berzi, uzlabojas arī rites pretestība, tādējādi palielinot degvielas ekonomiju
STINGRĀKA SAĶERE, LIELĀKS NOBRAUKUMS
Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnoloģija optimizē riepu darbību molekulārā līmenī. Tas palīdz samazināt berzi, karstumu un protektora deformāciju riepas rotācijas laikā, tādējādi uzlabojot protektora saķeri un pagarinot tā nodiluma laiku.
3 SLĀŅU SASTĀVS (3LC) + CAP & BASE
3LC nodrošina protektora centrālās daļas nobraukumu un saķeri ar plecu daļu, savukārt zem tā esošais Cap & Base slānis uzlabo protektora stingrību, nodrošinot labāku saķeri, amortizāciju un veiktspēju jebkuros laikapstākļos.
Augsto tehnoloģiju monospirāles josta nodrošina gan stingrību, gan augsta līmeņa amortizācijas veiktspēju, lai braukšana būtu vienmērīga un ērta.
Par 5 % lielāks saskares laukums apvienojumā ar augstas saķeres pakāpes sastāvu nodrošina izrāvienu sarežģītos apstākļos.
Palielināta slapjā/sausā (Sea/Land) attiecība plecu zonā, lai atrastu pareizo līdzsvaru starp stingrību un deformāciju, nodrošinot maksimālu atgriezenisko saiti un pārliecību.
Optimizēta rievu pozīcija nodrošina lielus bloku izmērus, lai panāktu augstu protektora stingrību un lielāku berzi pat uz slapjām virsmām.
Nav zaudēts A41 priekšgājēja pierādītais un izcilais nodilumizturības laiks.