Raksts ar 3D rievu galiem, optimizētu rievu izkārtojumu un teju gludiem pleciem nodrošina stabilitāti un vadāmību ar nemainīgi augstu saķeri.
AUGSTAS STIEPES IZTURĪBAS AUKLA AR AUGSTU CAURLAIDĪBU (HTSPC)
LABĀKA DARBĪBA KOPUMĀ
Tērauda auklas materiāls ir izgatavots no atsevišķiem, ar gumiju izolētiem iekšējiem pavedieniem ar augstu siltumvadītspēju, kas uzlabo siltuma pārnesi un samazina pārsprāgšanas risku. Funkcijas veicina stabilitāti, saķeri, absorbciju un izturību, braucot lielā ātrumā.
MONO SPIRĀLVEIDA (MS) JOSTA
VĒSĀKA BRAUKŠANA, LIELĀKA STABILITĀTE
Viegli un izturīgi pavedieni, kas iestrādāti pa visu riepas apkārtmēru, lai nodrošinātu vienmērīgu saķeri. Tas veicina augstu veiktspēju, samazinot svaru, uzlabojot saķeri, rotācijas stabilitāti, veiktspēju lielā ātrumā un amortizācijas efektu.
3 SLĀŅU SASTĀVS
Bridgestone modernā 3 slāņu kombinācijas tehnoloģija priekšējai riepai. Dubultais savienojums ir ciets protektora centrā, lai nodrošinātu stabilitāti bremzēšanas laikā, lineāru vadāmību un lielu nobraukumu. Uz pleca savienojums ir mīksts un lipīgs, kas nodrošina maksimālu saķeri līkumos... līdz pat pilnīgam slīpuma leņķim.
5 SLĀŅU SASTĀVS JEB 5LC
Bridgestone MotoGP inženieru izstrādātā unikālā 5 slāņu sastāva tehnoloģija aizmugurējām riepām piedāvā 3 dažādus savienojumus. Protektora centrā savienojums ir ciets, kas nodrošina papildu stabilitāti, lineāru vadāmību un lielu nobraukumu. Vidēja blīvuma savienojums uz pleca nodrošina maksimālu vilci, pieliecoties līdz pusei, lai nodrošinātu agrīnu paātrinājumu, izbraucot no līkumiem. Pateicoties īpaši lipīgajai malai, varat droši veikt dziļus slīpuma leņķus. Izcila tehnoloģija izcilam braucienam!
SILICA RICH EX PRIEKŠĒJAI RIEPAI
DROŠĀKA PRIEKŠĒJĀS RIEPAS SAĶERE
Veiktspēja slapjos apstākļos ir uzlabota, ievērojami palielinot silīcija dioksīda daudzumu, salīdzinot ar parasto SILICA RICH savienojumu.
PĀRLIECINĀTĀKA SAĶERE AR CEĻU
RC Polimēru tehnoloģija optimizē silīcija dioksīda sadalījumu gumijas sastāvā un uzlabo protektora elastību, nodrošinot labāku saķeres spēju ar ceļa virsmu gan karstā, gan aukstā laikā. Samazinot molekulāro berzi, uzlabojas arī rites pretestība, tādējādi palielinot degvielas ekonomiju
STINGRĀKA SAĶERE, LIELĀKS NOBRAUKUMS
Bridgestone NanoPro-Tech™ tehnoloģija optimizē riepu darbību molekulārā līmenī. Tas palīdz samazināt berzi, karstumu un protektora deformāciju riepas rotācijas laikā, tādējādi uzlabojot protektora saķeri un pagarinot tā nodiluma laiku.
Raksts ar 3D rievu galiem, optimizētu rievu izkārtojumu un teju gludiem pleciem nodrošina stabilitāti un vadāmību ar nemainīgi augstu saķeri.
Aizmugurējā riepa: lielāks kroņa profils kopā ar optimizētu jostas konstrukciju un rievu izvietojumu uzlabo aizmugurējās riepas sajūtu un palielina stabilitāti līkumos.
Sasniegumi sastāva izstrādē molekulārā līmenī uzlabo saķeri, lai ātrāk izbrauktu līkumus un iegūtu lielāku pārliecību.
3 slāņu savienojums (priekšpusē) un 5 slāņu savienojums (aizmugurē), kā arī augstas stingrības apmales pildījums nodrošina optimālu amortizāciju un stabilitāti.
Priekšējā riepa: mazāks kroņa profils nodrošina garāku saskares laukumu un labāku spiediena sadalījumu, lai uzlabotu vadāmību un precizitāti. Aizmugurējā riepa: lielāks kroņa profils kopā ar optimizētu jostas konstrukciju un rievu izvietojumu uzlabo aizmugurējās riepas vadāmību un palielina stabilitāti pagriezienos.
Battlax S21 ir pirmā riepa, kas izmanto Bridgestone jauno „ULTIMATEYE” iekštelpu testēšanas iekārtu, kas analizē riepu uzvedību saskares vietā.